ettnytthus.blogg.se

- Följ med på en resa mot ett nytt hus .

Fasadfärg.

Publicerad 2016-03-16 23:28:00 i Allmänt, Fasad/Exteriör, Förberedelser/Planering,

Är något vi faktiskt har spikat. Även något vi väldigt snabbt var överens om (vilket inte händer allt för ofta ; ) ). Vi har ju velat lite mellan vitt och grått och till slut landade vi helt enkelt på en kulört mitt emellan. En varmgrå ton som ändå hör till vitskalan, nämligen NCS 1002-Y. Snickerierna och detaljer får den klassiska vita färgen NCS 0502-Y, vilket även helt går ihop med fönster och fönsterkarmar som levereras i samma kulört. Vi tror det blir toppen! : )
 
Inspirationsbild och en återkommande favorit. Ett makalöst vackert hus!
Skulle kunna vara färgsatt på ett snarlikt sätt , som vi valt ..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ettnytthus

Hej och Välkommen hit till Ettnytthus! Här kommer Du att få följa Mig och min Familjs resa mot ett nytt - nybyggt hus. Vår familj består av Mig - Mamma Ida, Pappa Elias och våra två barn Vilja och Edvin. Vi kommer under 2015- 2016 att påbörja och bygga vårt drömhus. Här i bloggen kommer planering, förberedelser och kalkyler att trängas med inredning, detaljer och inspiration, framsteg i bygget, hopp och förtvivlan och förhoppningsvis en hel del byggglädje! Hoppas Du ska trivas : )

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela